niedziela, 11 grudnia 2011

DRUGI WPIS - Your gonna catch a cold from the ice inside your soul..

Cześć wam;) , ale dzisiaj zimno <brrrr> tylko , ze sniegu nadal nie ma ;( 
A tak wgl. to już nie moge doczekać sie świąt :'D no wiecie  prezentów , choinki, rodzinki itp.. ♥ 
Od Świętego Mikołaja;D chciałąbym dostać : 
1. Lustrzankę - Nie obchodzi mnie już za bardzo jaką byle dobrą. ♥♥♥
2. Natepnie Telefon- Blackberry Curve9360
3. I  pieniądze xD - mam straszną chrapke na ciuchy wieć pieniadze by sie napewno przydaly :D
A co wy chcielibyscie na swieta?  & Zapraszam do wypelnienie Ankiety w prawym, gornym rogu blogu... ♥ 
Do Nastepnej < 3 xoxox 

4 komentarze:

  1. Ja bardzo chciałabym dostać lustrzankę :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaw te rzeczy! ja chce dostać identycznie to samoo!♥
    kochammmm kochammm.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie nie wiem bo bym chciała. xD jedynie mnie interesują słuchawki takie jak dj mają, ale to już dostaję od koleżanki na wigilijkę klasową. :d

    Zapraszam do mnie: aneta-this-is-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haii, fajny blog, jeden z ładniejszych graficznie. :) Oczywiście dodaje do obserwowanych . =^.^=

    Jak chcesz to wpadnij do mnie
    http://chrupkidlakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń